Monday, October 10, 2011

Kuskilt on jäänud mulje, et ettevõtmisi tulekski pooleldi kogemata alustada.
Seepärast istungi 14:13 Lugemistoas, arvuti taga. Kompuutri kasutamise luba lõppeb üsna varsti. Kirjade sirvimise järel ja...
Ja nii edasi.

Lugemispäevikut olen pidanud paberile, aga ehk on siiski liiga sahtlisse kirjutamine.

Vaatan veel, mis kriteeriumidest lähtun. Liigpõhjalikku ei tee - ei hakka panema 5 punkti eraldi parameetritel "tegelased", "jutustamine", "stiil", "kujundlikkus", "modernsus" ja "seksikus". Lisaks ei püüa hakata objektiivsust taotlema - punktid lähtuvad teksti eesmärgist ja selle saavutamisest ja sellest, kas mulle sel ajal vaja siukest või mitte.
Ja nii edasi.

Kuid ei hakka midagi resoluutset siinkohal siiski ütlema ei formaadi ega millegi muu kohta.
Milleks raame.

Proovin huvitavalt, aga pole hullu, kui ei õnnestu.

1 comment:

  1. Tere kõigile, minu nimi on Theresa Walker, ma olen 20 aastat abielus abikaasaga ja meil on kaks poega. Vanem üks 16 ja noorem on 11 aastat. Mu abikaasa armastas mind palju, kuid ta osales 32-aastase naisega, kes on tema kolleeg. Ma pole seda kunagi ette kujutanud, kuid kuidagi tema suhtumist mind ja lapsi, tema hilinenud ametist lahkumine pani mind mõtlema asja juurde ja 15 päeva enne, kui ta tunnistas, et ta kaasab ja on ka seksinud. Ta tõi ta oma voodisse, kui olin kontoris. Isegi minu 20. aastapäeval märtsis, hoian ennast seksist eemal, kui me seda sünnipäevapäeval, see on taas meie mesinädalad, ta teab seda, kuid ta tegi seda enne oma aastapäeva oma voodis, see tähendab, et minu tunded olid täiesti valetu talle: Minu vaimne seisund on täis piinlikkust, ta on põhimõtteliselt hea mees. Ma armastasin teda väga, kuid nüüd tunnen teda halvaks. Ma arvan, et ma ei saa unustada ja valu taastada, mõnikord ähvardab teda. Mõnikord teavitatakse teda, kui ta suudab oma perekonnast lahkuda, ta abiellub temaga ja ta tahab teda veenda, et olen naine, kes ei ole tema jaoks õige. Ka mina võib olla asi. Ma ei peaks temaga koos elama. Tegelikult ta tahab minust võita, kui ta on lahutatud, ta ütles, et ta on meie suhetest armukade ja ta rikub mind, võttes oma abikaasa. Ma pidin seda arutama koos sõbraga, kes palus mul leida hea loitsu, kõigepealt ma ei uskunud seda Cast õigekirja, kuid ma pean seda proovima, kuni ma kohtusin PROPHET dr JOSEPH UGO e-posti teel Internetis kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel saada tagasi oma tagasisidet ja aidata seostada suhteid ja teha inimesi õnnelikuks nende suhetes, selgitasin talle tema olukorda ja ta aitas mind 7 päeva jooksul välja, olen täna õnnelik, et ta aitas mind ja ma saan uhkelt öelda, et mu abikaasa on nüüd minuga jälle ja ta on nüüd armunud minuga nagu kunagi varem. Kas teil on vaja mingit abi oma suhetes, nagu saada tagasi oma mees, naine, poiss, sõbranna, loteriide võitmine, haiguse raviks või töökohtade edendamiseks, vaatajad, kes loevad minu postitust, mis vajab igasuguseid eluvaldkonnaga seotud probleeme, peaksid temaga ühendust võtma.

    KONTAKT -E-post: doctorjosephugo@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    ReplyDelete